Διαφήμιση καταστήματος, προσφορών, εμπορικής πολιτικής
Στο LIVEshopping.gr υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε διαφήμιση του καταστήματός σας, των προσφορών σας ή της εμπορικής σας πολιτικής, με σκοπό να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Η διαφήμιση αυτή δεν αφορά εξωτερική διαφήμιση που θα κάνετε με άλλους τρόπους, αλλά εσωτερική διαφήμιση με τα εργαλεία που προσφέρει το LIVEshopping.gr.
Βασικό εργαλείο, “εκτός συναγωνισμού” είναι η δυνατότητα να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας ζωντανά μέσω Liveshopping.
Δείτε ΕΔΩ ότι χρειάζεστε για να οργανώσετε τις Liveshopping εκπομπές σας (θα ανοίξει νέο ΤΑΒ και θα οδηγηθείτε στο Marketplace όπου θα πρέπει να έχετε συνδεθεί με τον κωδικό του Εμπόρου για να δείτε τις σχετικές σελίδες).
Δείτε ΕΔΩ, στην Ακαδημία Liveshopping συμβουλές για το τέλειο Liveshopping και την μεγιστοποίηση του αποτελέσματός σας. (θα ανοίξει νέο ΤΑΒ και θα οδηγηθείτε στο Marketplace όπου θα πρέπει να έχετε συνδεθεί με τον κωδικό του Εμπόρου για να δείτε τις σχετικές σελίδες).
1. Κείμενα στην καρτέλα κάθε είδους
Σε κάθε είδος έχετε τη δυνατότητα να βάλετε διαφορετικά κείμενα, είτε στη σύντομη περιγραφή, είτε στην αναλυτική περιγραφή. Στα κείμενα αυτά μπορείτε να αναφέρετε τα θετικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και τυχόν προσφορές που το συνοδεύουν.
2. Σχετικά Προϊόντα
Σε κάθε είδος έχετε τη δυνατότητα να προτείνετε τα Σχετικά Προϊόντα. Αυτά εμφανίζονται στην καρτέλα του είδους, όταν την επισκεφθεί ο πελάτης, κάτω από τα κείμενα και τις πληροφορίες του συγκεκριμένου είδους. Από την εμπειρία σας μπορείτε να προτείνετε τα κατάλληλα Σχετικά προϊόντα με σκοπό να παροτρύνετε τους πελάτες να τα αγοράσουν είτε μαζί με το βασικό είδος είτε μόνα τους. Μπορείτε να προσθέσετε όσα Σχετικά προϊόντα θέλετε σε κάθε προϊόν.
3. Συναφή Προϊόντα
Σε κάθε είδος έχετε τη δυνατότητα να προτείνετε τα Συναφή Προϊόντα. Αυτά εμφανίζονται στην πρώτη καρτέλα του Ταμείου, αφού δηλαδή έχει προσθέσει το συγκεκριμένο είδος στο Καλάθι ο πελάτης. Είναι η πρόταση αγοράς της τελευταίας στιγμής. Από την εμπειρία σας μπορείτε να προτείνετε τα κατάλληλα Συναφή προϊόντα με σκοπό να παροτρύνετε τους πελάτες να τα προσθέσουν στο Καλάθι την τελευταία στιγμή. Μπορείτε να προτείνετε ως 4 Συναφή Προϊόντα σε κάθε είδος.
Χρησιμοποιώντας είτε τα Σχετικά προϊόντα είτε τα Συναφή προϊόντα θα μπορέσετε να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας πουλώντας προϊόντα υψηλότερης κατηγορίας ή/και να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας σας πουλώντας συμπληρωματικά προϊόντα.
Και τα Σχετικά Προϊόντα και τα Συναφή Προϊόντα θα σας βοηθήσουν:
- Να προβλέψετε τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών σας.
- Να προσφέρετε περισσότερη αξία στους πελάτες σας (και καλύτερη προσφορά για τα χρήματά τους).
- Να προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών.
- Να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.
- Να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών σας.
- Να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.
- Να βελτιώστε τη διατήρηση των πελατών σας.
- Να δημιουργήσετε πιο ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες σας.
- Να μετατρέψτε τις εφάπαξ συναλλαγές σε επαναλαμβανόμενα έσοδα.
- Να διατηρήσετε μια σταθερή ροή εσόδων.
- Να επεκτείνετε την καλή φήμη της επιχείρησής σας
4. Banner καταστήματος
Στο κατάστημά σας στο LIVEshopping.gr έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε Banner στο πάνω μέρος της σελίδας του καταστήματος. Το Banner μπορεί να αλλάζει με βάση τις εκάστοτε προωθητικές ενέργειες που ετοιμάζετε.
5. Εμπορική πολιτική με προσφορές – Προωθητικό Marketing
Στο LIVEshopping.gr έχετε τη δυνατότητα να κάνετε ειδικές εκπτωτικές πολιτικές για τους πελάτες σας. Αυτή τη δυνατότητα δεν σας την προσφέρει κανένα άλλο Marketplace. Αποφασίζετε τι εμπορική πολιτική θέλετε, για ποια προϊόντα, για πόσο διάστημα και είναι έτοιμη.
Τα Σενάρια που έχουμε προετοιμάσει είναι τα ακόλουθα:
- Πάρε έκπτωση στο προϊόν ΧΧ αν αγοράσεις το προϊόν ΨΨ
- Αγόρασε 1 τεμάχιο ΧΧ και πάρε το 2ο τεμάχιο ΧΧ με έκπτωση ΧΧ%
- Αγόρασε 2 τεμάχια ΧΧ και πάρε 2 τεμάχια ΧΧ με έκπτωση ΧΧ%
- Αγόρασε ένα τεμάχιο ΧΧ και πάρε το 2ο τεμάχιο ΧΧ δωρεάν (1+1 ΔΩΡΟ)
- Αγόρασε δυο τεμάχια ΧΧ και πάρε το 3ο τεμάχιο ΧΧ δωρεάν (2+1 ΔΩΡΟ)
- Αγόρασε δυο τεμάχια ΧΧ και πάρε ένα άλλο διαφορετικό προϊόν ΨΨ
δωρεάν- Πάρε ΧΧ ποσότητα ενός είδους και άνω με έκπτωση ΨΨ%
- Αγόρασε 1 τεμάχιο με ΧΧ% ή κανονική τιμή, 2 τεμάχια με έκπτωση (πχ)
30%, 3 τεμάχια με έκπτωση (πχ) 40%, 4 τεμάχια με έκπτωση (πχ) 50% κ.ο.κ.6. Δωρεάν έξοδα αποστολής
Μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής ως κίνητρο για τους πελάτες σας. Τα δωρεάν έξοδα αποστολής προσφέρονται σε επίπεδο είδους αλλά και σε επίπεδο συνολικής αξίας της παραγγελίας των δικών σας ειδών.
7. Επιστροφές χωρίς έξοδα αποστολής
Έχετε τη δυνατότητα, ως κίνητρο προώθησης των πωλήσεών σας, να προσφέρετε στον πελάτη τη δυνατότητα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε χωρίς να καταβάλει τα έξοδα αποστολής προς εσάς. Τα έξοδα επιβαρύνουν τελικά εσάς, όμως αυτό είναι ένα ισχυρό κίνητρο στον πελάτη να αγοράσει με λιγότερο δισταγμό.
8. Μεγαλύτερη προθεσμία για επιστροφές από τις 14 ημέρες
Οι πελάτες έχουν δικαίωμα εκ του Νόμου να επιστρέψουν την παραγγελία τους (να υποβάλλουν ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) εντός 14 ημερών από την ημέρα που την παρέλαβαν. Στο Liveshopping.gr η κάθε επιχείρηση έχει δικαίωμα να ορίσει μεγαλύτερο όριο για όλα της τα προϊόντα, πχ να ορίσει ότι ο πελάτης της μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα της όχι σε 14 ημέρες αλλά σε 30 ημέρες. Αυτό αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο στον πελάτη να εμπιστευθεί και να αγοράσει.
9. Ανταλλαγή αντί για επιστροφή
Μια πρακτική που συναντάμε στο εξωτερικό είναι η εμπορική επιχείρηση να προτείνει στον πελάτη, στην περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά του, αντί να επιστρέψει το προϊόν και να λάβει πίσω τα χρήματά του (όπως δικαιούται σε 14 ημέρες (υπαναχώρηση)), να επιστρέψει το προϊόν και να πάρει κάτι άλλο στη θέση του.
10. Χρήση ανακυκλώσιμης συσκευασίας
Χρησιμοποιήστε ανακυκλώσιμες συσκευασίες για την αποστολή της παραγγελίας και διαφημίστε το στους πελάτες σας ώστε να εκτιμήσουν την κοινωνική σας ευαισθησία.
11. Email marketing στους πελάτες σας
Με την υπηρεσία SMART CAMPAIGNS η εμπορική επιχείρηση μπορεί να στέλνει, μέσω του LIVEshopping.gr στοχευμένα email σε πελάτες της που πραγματοποίησαν αγορές των προϊόντων της από το LIVEshopping.gr. Τα μηνύματα προγραμματίζονται να σταλούν σε χρόνους που επιθυμεί η Εμπορική επιχείρηση, πχ ΧΧ λεπτά – ώρες – ημέρες μετά το γεγονός που επιλέγει.
12. Ειδικές τιμές
Οι Ειδικές τιμές είναι ένα διαφημιστικό εργαλείο που σας επιτρέπει να ορίσετε διαφορετικές τιμές για μεγαλύτερες ποσότητες ή/και κατηγορίες πελατών ή/και συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα
13. Προηγούμενη τιμή
Έχετε τη δυνατότητα σε κάθε είδος να ορίσετε την Προηγούμενη τιμή και στην καρτέλα του είδους θα φαίνεται η προηγούμενη τιμή και η τρέχουσα, χαμηλότερη, τιμή. Έτσι ο πελάτης θα κατανοήσει ότι η τιμή του είδους έχει μειωθεί.
14. Φωτογραφίες και βίντεο στα είδη
Σε κάθε είδος μπορείτε να βάλετε ενδεικτικές φωτογραφίες αλλά και βίντεο που εξηγεί την λειτουργία του, την χρήση του ή άλλα χαρακτηριστικά του